top of page

Nasi Trenerzy

Copy_of_IMG_4916_edited.png

Piotr Sota

Mentor biznesu

Absolwent SGH, Uniwersytetu Warszawskiego, Warsaw-Illinois Executive MBA oraz licznych szkoleń z obszaru zarządzania, negocjacji, sprzedaży, restrukturyzacji, finansów oraz legislacji (m.in. Northwestern University, American University, Daiwa Securities, Rothschild Securities), stypendysta USAID, US Treasury, Polish-American Enterprise Fund oraz Komisji Europejskiej.

 

Aktualnie prezes zarządów Interplus sp. z o.o. (chemia gospodarcza i profesjonalne środki czystości) oraz RPR System sp. z o.o. (nieruchomości oraz hotelarstwo), a także wiceprezes Spółki e-Lea Technologies (platformy szkoleniowe) oraz Stowarzyszenia Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA i Executive MBA@UW "Nowy Świat", Wiceprzewodniczący Rady Programowej Polskiej Izby Gospodarczej Czystości.

 

Wcześniej pracował m.in. w firmach handlowych, był wiceprezesem firmy leasingowej, przez kilka lat pracował w Ministerstwie Finansów, gdzie jako wicedyrektor Departamentu Instytucji Finansowych zajmował się m.in. licencjonowaniem, restrukturyzacją i prywatyzacją banków, współpracą z OECD, WTO, EBRD, IMF i Bankiem Światowym, legislacją sektora finansowego. Był członkiem międzyresortowych zespołów ds. podpisu elektronicznego, restrukturyzacji górnictwa, hutnictwa, służby zdrowia i wojska, negocjował w imieniu Polski porozumienie GATS ze 133 innymi krajami WTO w zakresie usług finansowych, był także Szefem Zespołu Negocjacyjnego ds. Usług Finansowych podczas negocjacji akcesji Polski do UE.

 

Autor i współautor książek, artykułów i opracowań analitycznych nt. sektora finansowego, instytucji finansowych, restrukturyzacji, prywatyzacji, negocjacji, oszczędzania energii oraz chemii gospodarczej i utrzymania czystości.

 

Prelegent na licznych konferencjach w Polsce, Wiedniu, Londynie, Paryżu, Pradze, Nowym Jorku, Chicago i Los Angeles.

501 325 011

Marcin Roczniak

Trener Autoprezentacji

Pracuję w przestrzeni komunikacji międzyludzkiej, koncentrując się na dostarczaniu firmom oraz klientom indywidualnym kompleksowego wsparcia, które przekształca ich sposób komunikacji biznesowej i osobistej. Wspólnie z Klientem przepracowuje techniki autoprezentacji, tworzę strategie komunikacyjne skrojone na miarę unikalnych potrzeb i wyzwań, z którymi borykają się  Klienci.

 

Dzięki takiemu podejściu każda interakcja staje się bardziej efektywna, przemyślana i skuteczna, a przekaz jest jasny i przekonujący. Proces współpracy ma charakter wdrożeniowy, ponieważ praca z Marcinem skupia się na wypracowaniu nowych, poprawnych nawyków w przestrzeni autoprezentacji.

 

Każdy projekt rozpoczyna od gruntownej analizy i zrozumienia specyficznych potrzeb Klienta. Identyfikuję kluczowe obszary, które wymagają interwencji i wsparcia. Używam szerokiej gamy narzędzi pochodzących z psychologii sprzedaży, analizy transakcyjnej oraz technik scenicznych. Dzięki temu jest w stanie dostosować działania do indywidualnych wymagań, zapewniając rozwiązania, które są nie tylko efektywne, ale również innowacyjne i przystosowane do dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.

 

Każda współpraca jest dla niego unikalnym zadaniem, które podchodzi z pełnym poczucia odpowiedzialności, aby osiągnąć konkretne i mierzalne rezultaty.

664 431 879

Copy_of_IMG_5187_edited.png
Marta Chmielewska_edited.png

Marta Chmielewska

Prawnik, Mediator

Adwokatem, prowadzący indywidualną praktykę, wpisana na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, a także prezes Centrum Mediacji Izby Adwokackiej w Warszawie.

Jako absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła podyplomową szkołę prawa amerykańskiego, organizowaną przez Centrum Prawa Amerykańskiego we współpracy z University of Florida, Fredric G. Levin College of Law.

 

Wpółpracuje z największymi chińskimi kancelariami JINGSH Law Firm oraz Beijing Real Long Law Firm, a w Polsce z Kancelarią Jingsh Poland, umożliwiając kompleksową i profesjonalną obsługę przedsiębiorców narodowości chińskiej.

 

Jest autorką publikacji z zakresu prawa karnego, rodzinnego, nieruchomości oraz mediacji.

Na co dzień zajmuję się rozwiązywaniem problemów ludzkich i korporacyjnych, a prywatnie jest ogromną miłośniczką zwierząt

Rajmund Kula

Relacje B2B

Manager Sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym ponad 13-letnim w obszarze współpracy B2B. Od 10 lat odpowiada za dział B2B w Douglas Polska, który stworzył od podstaw, a następnie dostosował do zmieniających się realiów biznesowych. Z powodzeniem wdraża i realizuję strategie sprzedażowe, skutecznie zarządza zespołami oraz koordynuje złożone projekty.

 

W swojej pracy łączy kreatywność, skuteczność oraz wysokie kompetencje komunikacyjne, co pozwala na osiąganie wymiernych rezultatów. Szybko adaptuje się do zmian rynkowych i zawsze szuka najlepszych rozwiązań dla organizacji. Umiejętności interpersonalne umożliwiają mu budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi.

 

Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, skutecznie motywując pracowników oraz dbając o najwyższe standardy komunikacji wewnętrznej. Jest zaangażowanym menedżerem, który stale dąży do doskonałości i wprowadza innowacyjne rozwiązania, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju organizacji i sukcesów na rynku.

Rajmund Kula 1_edited.png
DSC_7106 (1)_edited_edited.png

Iwona Jankowska

Style coach, ekspert ds. wizerunku osobistego, szkoleniowiec, stylista mody

Od ponad 25 lat związana ze światem mody, była modelką, tworzyła choreografię i  scenografię do wielu pokazów mody. Jest ekspertem z dziedziny stylizacji ubioru, analizy kolorystycznej, psychologii ubioru i koloru. Prowadzi szkolenia dla biznesu oraz osób indywidualnych z zakresu Dress Code'u i wizerunku osobistego. Jest licencjonowanym Life Coach, Style Coach. Prowadzi autorskie kursy stylizacji. Stylizuje liczne sesji zdjęciowe wizerunkowe, biznesowe i modowe. Współpracuje przy różnych akcjach charytatywnych jak „Słodka Paczka”, „Modny Kalendarz”, „Mądre, Piękne i gotują”, kalendarz dla Fundacji "Budzik", "Prof. Religi", "S.O.S Wioski Dziecięce".  Jest autorką licznych artykułów i komentarzy do portali i czasopism kobiecych (oFeminin, Młoda Para od A do Z, kobieta WP). Z wykształcenia  znawca marketingu i reklamy, z pasji stylistka, a z miłości do psychologii i ludzi - Life Coach.

Perfekcyjna w pracy, zwariowana w życiu.

Radosław Mechło 

Konsultant AI, cybernetyk, trener i doradca z obszaru AI

Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach biznesowych.

 

Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad 5000 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 2400 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

 

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Danone, Polpharma, Bayer, Ipsen, Classen, Orkla, Streamsoft, Ipsen, MDH, Związek Miast Polskich, Polaris, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Exatel, IKANO Bank, TPA, Havas.

 

Radosław Mechło jest uznanym liderem w dziedzinie integracji technologii AI z biznesem. Jego profesjonalizm, wszechstronna wiedza i zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań czynią go niezastąpionym doradcą dla każdego, kto szuka sposobów na wykorzystanie nowych technologii w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Radosław Mechło 15.png

Katarzyna Dąbrowska

mentorka, coachyni, ekspertka angażującego przywództwa i ludzkiego feedbacku

Autorka książek i ebooków, m.in.: „Sukces Lidera. Cz.1. Jak budować angażujące przywództwo”. „Sukces Lidera. Cz.2. Jak budować zaangażowanie pracowników”, „Ludzki Feedback”.


Przez lata pracowała w Great Place to Work jako audytorka kultury organizacyjnej najlepszych firm w Polsce. Na co dzień szkoli kadrę menedżerską oraz prowadzi indywidualne procesy coachingowo- mentoringowe.

Wspiera liderów i liderki w tym jak:

  •  budować i wzmacniać swoje przywództwo w oparciu o własne talenty i wartości

  •  rozwijać relacje w zespole w oparciu o zaufanie i partnerstwo

  •  ułatwiać sobie i innym dzielenie się informacją zwrotną

  •  wzmacniać zaangażowanie w zespole, poprawiając współpracę i komunikację.
     

Poza wiedzą i doświadczeniem jej klienci bardzo doceniają moją wysoką energię, pozytywne nastawienie, budowanie relacji w oparciu o zaufanie oraz poufność.

Copy_of_IMG_4406_edited.png
Izabela Klieczyk_edited.png

Izabela Kielczyk

Psychoterapeuta

Nie wszyscy to wiedzą, że 𝒔𝒛𝒆𝒇 to nie kwestia tytułu lecz ciężkiej pracy. To stanowisko z odpowiedzialnością mierzoną w 24h na dobę. To wypalenie zawodowe, radości, nerwy, trafne, ale też błędne i trudne decyzje. Sama jest właścicielem dwóch firm, więc  doskonale wie, jak pracować z trudnościami, które stoją przed kadrą zarządzającą przedsiębiorstwami.

 

Od 18 lat pracuje jako 𝒑𝒔𝒚𝒄𝒉𝒐𝒍𝒐𝒈 𝒃𝒊𝒛𝒏𝒆𝒔𝒖, pomagając osobom zajmującym najwyższe stanowiska w firmach prywatnych i państwowych. Zarządza placówką psychologiczną (którą od 13 lat prowadzi jako właściciel, członek zarządu i wiceprezes), była też członkiem zarządu oraz dyrektorem generalnym zakładu produkcyjnego z branży spożywczej. Posiada wiele, czysto praktycznych doświadczeń zawodowych, aby jako psycholog pomagać i firmom i ludziom w przeróżnych aspektach prowadzenia biznesu.

 

Uczy rozmawiania o podwyżkach, albo ich braku. Pokazuję jak należy budować autorytet szefa, jak karać, a jak nagradzać pracowników. Wie jak należy budować relacje ze wspólnikami i partnerami biznesowymi. Wszystkie te zagadnienia porusza w ramach szkoleń i sesji indywidualnych pt. "szef to zawód”. Dzieli się na nich nie tylko własnym doświadczeniem, ale przede wszystkim pokazuję narzędzia psychologiczne, za pomocą których można tego typu sytuacje rozwiązać.

Barbara Dąbrowska

Audytor

Jest ekspertem z ponad 20 letnią praktyką zawodową na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule “zaprojektuj i zbuduj”, handlowych i usługowych. Obecnie obejmuje stanowisko dyrektorskie w firmie konsultingowej i wykłada w Wyższej Szkole Bankowej.

 

Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA.

 

Jest absolwentką studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal. Ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej.

 

Jest autorem wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy”, „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych.

Copy_of_IMG_4716_edited.png
  • White LinkedIn Icon

©2025 by

Akademia Biznesu

Marcin Roczniak

Autor Akademii

tel.+48 664 431 879

marcin.roczniak@mowieniejestrzemioslem.pl

 Z przyjemnością zapraszam na spotkanie, podczas którego zaprezentuję Program lub wybrany moduł kursu. Osobiście pokażę jego kluczowe korzyści, praktyczną użyteczność oraz różnorodne możliwości zastosowania, a program warsztatów dostosuję do Państwa indywidualnych potrzeb.

bottom of page